zondag 20 december 2015

Just Jeanette`s Kerstwereld, deuren...




Op ons deurenbehang wat subtiel kerst aangebracht. Op een paar -deuren- heb ik een knop bevestigd waar ik een sleutel, porseleinen roosjes, mini schaatsen en een religieus kaartje aan heb hangen.


Aan een andere knop heb ik een eucalyptus kransje hangen. Een paar takken eucalyptus met draad aan elkaar geknoopt. In het midden hangt een kerstengel aan satijn lint.


Op een ander stuk deurenbehang hangen spiegels. Om een spiegel heb ik wat kerstverlichting gedrapeerd. Een glazendoosje gevuld met kerstballen, gelegd op een stoffendoos. Een kerstvogel op een snoer geklemd en een kerstkaart tussen de lijst van de spiegel gestoken.






Het is bijna kerst en ook ik ben bijna klaar met jullie te laten mee kijken in onze kerstwereld dit jaar. Nog één post hebben jullie van mij te goed, dus tot gauw!!



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails