zondag 21 december 2014

Warm welkom….

 

21

Een warm welkom begint bij mij de deur. Bij de deur staat een boompje die sfeervol versierd is. In de stam heeft Lucas een gat geboord waar hij vervolgens een pen in gezet heeft. Ook in een steen een klein gaatje geboord en zo staat de boom met de pen stevig op de grond. In de boom hangen kerstlampjes met losse takken eucalyptus.

20

18

Achter de boom een oud luik met een mooi schild. Op de grond en aan de boom een paar kandelaren. De boom gaat met de seizoenen mee. Omdat wij nu geen buitenlamp hebben (past niet meer nu de boom er staat) dient de kerstverlichting ook gelijk als buitenlamp. Ik heb ook nog een paar leuke vrolijke lampionnen die leuk zijn in het voorjaar en de zomer.

1

Omdat wij de in de kamer het één en ander gaan veranderen hebben wij helaas geen plek meer voor deze leuke klepbank. Kan ik jou hier blij mee maken? Stuur me dan een mail. De bank staat op MP onder advertentienummer 881578395.

Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails